Klaar om anderen te inspireren?

Deel jouw (h)eerlijke ervaring!

Rating: 4.4609375 sterren
256 stemmen

Reacties

Nelly
2 dagen geleden

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel

Danny
4 dagen geleden

Heerlijk lekker gegeten de mosselen waren geweldig goed

Nadia van deurzen
4 dagen geleden

Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel

Peter Hendriks
10 dagen geleden

Lekker gegeten, top

Lemkens frie
23 dagen geleden

Het eten was zeer goed

Rita Cox
een maand geleden

Zalig genoten van ons Limburgse goud, opgediend door top personeel! Heel fijn vertoeven op het terras in de schaduw.

Andy Seijkens
een maand geleden

Hier kun je heeeeeerlijk eten. Aanrader voor iedereen. Personeel is top!!

Hilde Wilmots
een maand geleden

Super lekker gegeten en heel vriendelijke bediening! We gaan zeker terug!

Janssen Marij
een maand geleden

Heerlijk gegeten . Vriendelijk personeel . Voor herhaling vatbaar . Dikke duim aan iedereen van het personeel

Sonja Haex Rik Walbers
2 maanden geleden

Weer heel lekker gegeten echt genoten.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening.

Reactie plaatsen