Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel
Heerlijk lekker gegeten de mosselen waren geweldig goed
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel
Lekker gegeten, top
Het eten was zeer goed
Zalig genoten van ons Limburgse goud, opgediend door top personeel! Heel fijn vertoeven op het terras in de schaduw.
Hier kun je heeeeeerlijk eten. Aanrader voor iedereen. Personeel is top!!
Super lekker gegeten en heel vriendelijke bediening! We gaan zeker terug!
Heerlijk gegeten . Vriendelijk personeel . Voor herhaling vatbaar . Dikke duim aan iedereen van het personeel
Weer heel lekker gegeten echt genoten. Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Reacties
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel
Heerlijk lekker gegeten de mosselen waren geweldig goed
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel
Lekker gegeten, top
Het eten was zeer goed
Zalig genoten van ons Limburgse goud, opgediend door top personeel! Heel fijn vertoeven op het terras in de schaduw.
Hier kun je heeeeeerlijk eten. Aanrader voor iedereen. Personeel is top!!
Super lekker gegeten en heel vriendelijke bediening! We gaan zeker terug!
Heerlijk gegeten . Vriendelijk personeel . Voor herhaling vatbaar . Dikke duim aan iedereen van het personeel
Weer heel lekker gegeten echt genoten.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Reactie plaatsen